title>Carina-snurrig som få. -

God morgon, god middag, god natt.

Nu är snart min jobbnatt över. Jag har lyckats klämma en film som var jättebra, An education hetter den. Rekommenderas varmt.

När jag kommer hem ska jag äta frukost. Jag är fullkomligt vrålahungrig, och jag har fantiserat hela natten om goda frukostar. Nu är ju jag lite speciell och äter bara och endast samma sak till frukost varje morgon om jag inte bott på hotell, då kan jag spexa till det med en tallrik fil också. Men annars äter jag 2 leksandsknäcke och en kopp té. Alltid. Snacka om inrutad människa.

Sen ska jag soooooova, mmmm vad gott det ska bli. När jag klivit upp ska vi till svärfar som fyller år och efter det blir det 50 årsfest. Jag har inte ens planerat i huvudet vad jag ska ha på mig, får tänka ut nåt. Jag kan ju inte gå naken, eller?

Ha en bra lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: mamma

sov så gott hör av er om ni vill att jag ska vara hos felix

2011-02-19 @ 08:33:41
Postat av: Håkan Larsson

De va kul på kalas...Tack för en trevlig kväll..p&k

2011-02-20 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0