title>Carina-snurrig som få. -

Härliga olägliga sjukdomstider.

Varför faller det sig aldrig så att dom här sjukdomstiderna kan infalla just då när man känner att man BEHÖVER vila eller när man känner att man har lite tid över? Jag har verkligen ingen tid/lust till detta nu. Känner mig rastlös och orkeslös samtidigt. Missade träningen igår och ikväll blir det ingen badminton:-( känner mig putt som en femåring som inte fick det den önskade sig i julklapp. Och tydligen är det så att när mina barn får en varsin sjukdom, i detta fallet, magsjuka och förkylning, så får jag inte den ena eller andra utan lite av varje för det ska ju vara RÄTTVIST! Putt putt putt putt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0