title>Carina-snurrig som få. -

Idag är det en annan dag....

Igår fick jag med mig bästaste L på kicken. Hon var jätteduktig! Håkan han fick stryk av min svägerska och det såg inte ut att göra nåt:-) Hon har tränat i jag tror 7 år så det var rejäla smällar men hon tålde ju också att Håkan tog i och det märkte jag att det hade han inte gjort med lilla frugan inte, uj vad stark han var:-)

Idag har jag och Håkan tillbringat halva dagen med kära mamma. Vi fikade på ejes och åt lunch på curryclub, avslutade sedan med att handla på coop. En trevlig dag.

Nu skulle jag bara vilja lägga mig och sova en stund, fattar inte varför jag är så trött. Ikväll är det badminton som gäller, Felix ska med så det blir att köra halv dubbel:-)

Nu har maken tänt en brasa, så jag ska nog lägga ner huvudet på kudden en stund..... 

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-17 @ 09:55:40
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0