title>Carina-snurrig som få. -

Ja det är måååååånda´morron.....

Mäh, det är det ju inte. Fick för mig det. Jag har faktiskt nästan precis vaknat. Fick sjukanmäla mig igår. Fick jätteont i magen och blev paniskt rädd för att åka och jobba. Sen var jag ju även smittbärare, Alex kräktes ju på söndag kväll.

Skulle ju tycka kanske att det hade varit skönt om jag hade somnat i tid, men så blev icke fallet. Jag var rastlös i hela kroppen och somnade inte förrän kl 05. Såg på 2 filmer. "I rymden finns inga känslor" och "R". Två motsatser kan man säga. Båda var väldigt bra, rekommenderas.

Jag och Håkan är definitivt inte överens just nu. Jag vill sälja huset, har velat det ett tag. Känner mig nerdragen av det, bara en börda. Alltid är det något som ska fixas eller betalas, Elräkningen de senaste 2 åren är katastrofala, trots bra elavtal. Håkan är väl som han brukar. Allt kan lagas. Slitsamt just nu. Suck. Passar inte in 2011!!

Kommentarer
Postat av: Ella

Ska se " I rymden finns inga känslor " ikväll....Hoppas Håkan o du kommer på rätt fot snart:)...Det mesta kan lagas..hus är kämpigt men härligt oxå...jag har skapat ett elkonto så det dras pengar varje mån (sommaren är ju billigare lixom) då finns pengarna när vinterns SJUKT höga räkning kommer & smällen blir inte så tung...Kram på ´re & vi måste ses!!!

2011-02-01 @ 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0