title>Carina-snurrig som få. -

Jo det blev väl bra....

Ja det blev det väl till slut. Dagen innehöll, förutom en del sura miner och bittra gräl, (Jag måste va makalöst svår att bo med) jo den innehöll även, ett fint hårband, hemlagad sushi, två tvättade maskiner samt ett extremt tålamod från min man. Tack fina Håkan!

Eftermiddagen och kvällen tillbringades på jobbet. Idag är det APT, tuddeluuu......

Senare i kväll är det äntligen kick´n box. Det har blivit glest mellan träningarna nu, det är bara kicken som har funkat nu, badminton och yogan har fallit bort. Får ändra på det snart men det har varit mycket nu. Egentligen borde jag verkligen prioritera träningen då men så blir det ju inte. Hahah världens bästa L ska med ikväll:-) Kul!


Nu: Kaffe nr 2.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag e nog också makalöst svår att bo med..ja me

puss o kram ha en fin dag...

2011-02-15 @ 11:42:42
Postat av: Anonym

jasså, kaffe o nr 2! för mycket information...:)

2011-02-16 @ 07:03:17
Postat av: mamma

det finns ju en orsak till att ni valt

varandra. kram mamma svärmor

2011-02-16 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0