title>Carina-snurrig som få. -

Ledig med liten!

Idag ska jag och Alexander ha en riktig slappardag. Spela tv-spel, kolla film och mysa! Härligt att vara ledig på en vardag med barnen.

Natten till igår gjorde jag mitt sista nattpass på jobbet. På torsdagkväll gör jag min sista kväll på jobbet, sen är det slut på vikariatet. Känns konstigt, mycket konstigt. Och skevt. Får se hur det blir.....

Igår kväll åkte jag till min morbror med fru i skattkärr. Det är ett ställe där jag kan mysa ner mig i soffan när jag behöver, det var skönt efter en händelse igår som jag hade svårt att hantera. Blev omedelbart nerdäddad och fick reflektera en stund med dom.

Nu ska jag och Alex leka skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0