title>Carina-snurrig som få. -

Lite lugnare idag.....

Jag känner mig orättvist behandlad och bakbunden.



Tack snälla Petra för den fina kommentaren till förra inlägget!

Jaja, annars idag så är det zombiedag. Brukar gå på halvfart när jag jobbat natt. Det jag mäktar med gör jag ingenting annat. Ni vet kliver upp, äter fil, duschar, tvättar lite och spenderar ungefär 4 timmar på att intala mig att jag orkar åka och handla sen. Det bästa med de här de här dagarna är att jag får välja precis vad jag vill till middag och Håkan gör det, det senaste gångerna har det blivit sushi och så även idag. Snälla snälla Håkan! Tack.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för ännu ett gott skratt. Även om jag vet att det ligger sorg bakom.Kramar från mamma

2011-02-05 @ 16:16:23
Postat av: Carina

Varsågod. Jag vet att du vet mamma. Kram!

2011-02-05 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0