title>Carina-snurrig som få. -

Lördag.

Idag är det lördag. Godisköpardagen. Vi ska köpa godis på Nillas har vi bestämt. Och vi gör som vi bestämt. Har hyrt en film till ikväll, "Nanny Mcphee" men har ännu inte kommit på vad vi ska äta. Det är inte mitt område. Håkan brukar vara lite bättre på det än jag.

Igår träffade jag den mest sympatiska läkaren som jag någonsin träffat. Han fattade direkt. Och nu ska väl nåt bli bättre hoppas jag :-) Jag klev faktiskt ut genom dörren igår. Inte bara för att jag skulle till läkaren. Var nere på stan en kort sväng *apoteket* Och så handla jag och Felix en varsin klocka på rean och han fick nya skor att träna i. Är faktiskt nöjd med gårdagen.

Idag har jag återigen hittat lite energi och den utnyttjar jag ända in i den mildaste grad till att städa övervåningen och tvätta undan.

I morgon ska Alexander börja på Funky kidz, dansskola och det väntar vi med spänning på, alla utom Alex, han verkar ta det iskallt, "ja, det ska väl bli roligt", men av erfarenhet så vet jag att han kan vakna i morgon och "må illa" och helt enkelt vägra att gå dit. Jag har förberett honom ganska mycket ändå, vi har pratat och han vet vart det är och han har fått se en bild av dansläraren. Han älskar dans, danselever från dansskolan har haft det med dagisbarnen en gång/år och varje gång det är slut så blir Alex besviken, så det finns grund för att jag har anmält honom.

Jag pratade även med Alex badmintontränare och förklarade att Alex har svårt för förändringar och han var omedelbart förstående och sa att självklart ska han vara kvar i den grupp han är trygg med! Så han slipper byta! Kanon. Skulle vara synd om allt bara tog slut för att det blev "fel". Nu vill han fortsätta igen.

En annan grej som händer i morgon....Jag och Håkan ska göra en lååång bilresa för att hämta vår nya familjemedlem, Dexter Morgan.

Ha en fin lördag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kör försiktigt.

2011-02-26 @ 12:38:27
Postat av: Anonym

Du fick körkort för att trafikstyrelsen ansåg att du var en duktig förare inga problem..puss

2011-02-26 @ 17:51:11
Postat av: Ella

Kör försiktigt & vem är Dexter Morgan?

2011-02-26 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0