title>Carina-snurrig som få. -

Nu äntligen.

Sa jag till mig själv när jag vaknade kl 13. Nu är jag ledig ett tag. Men så kom jag på att det är jag ju inte, gör kvällen i morgon och sen APT på tisdag. Men sen så:-)

Vi åkte och hjälpte till med städningen av hallen när jag vaknade. Det var så många så det var gjort på ett kick.

Känner mig ur fas, hinner inte med riktigt. Men det ger sig snart. På onsdag ska jag till karlstad för kurs 2 i insulinpumpsbehandlingen. Ska bli jättekul att träffa gänget igen och se om det gått lika bra för de andra. Denna gång får vi lära oss mer om de avancerade inställningarna som finns tillgängliga, är verkligen nyfiken på dom.

Nu strax ska jag försöka hinna med lite här hemma så jag kommer ikapp. Städning och tvätt i massor finns det. Jag har provat Kevins metod (hunden) Stirra på tvätten löjligt länge i hopp om att den är ren när jag blinkar, men det funkar inte. Det gör det ju inte för Kevins del heller för den delen, kattmaten har icke hoppat in i hans mun när han tvingas blinka.



Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0