title>Carina-snurrig som få. -

S.U.C.K

Alex är jättesjuk nu, snorig och hostig. Även fast han fått sin hostmedicin så låter han tungandad. Vi har bara inte gjort nött. Jag kommer mig inte för att ta mig i kragen heller. Har ingen energi kvar. Har bara legat hela dagen och kollat på alla tänkbara playkanaler. Fick ytterligare ett svårhanterat problem idag. Det tar tid för mig att få distans och kunna reflektera på ett bra sätt.

Men så ringde min allra bästa H, och som vanligt har hon en del svar åt mig. Hon är klok den där människan, och driftig. Hon har liksom hela tiden ett behov av att genast hjälpa och lösa när det uppkommer något och oftast är det skönt att ha en sån människa i sin närhet när jag känner att jag inte vet.

Sen ringde det en annan som jag tycker mycket om, E, och berättade att hon tänkt på mig när det gällde ett jobb och frågade om hon fick lämna ut mitt nummer. Det fick hon såklart. Jag blev jätteglad. Och visst är det en energiboost när man känner att så många bryr sig.


Nu blir det film med mannen. Komedi blir passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0