title>Carina-snurrig som få. -

Upp som en sol och ner som en pannkaka.

Det är jag det. Men idag har verkligen min underbara son fått mig på bättre humör. Han har sån härlig och kvick humor. *mamma upp idagen* Vi har även haft ett heart2heart snack där han bevisade för mig att han verkligen är klokare och äldre än vad jag insett.

Precis nu så frågade han mig vad ett stipendium egentligen är, alltså hur man får det. Jag svarade medans jag bloggade nu att det är ett slags pengabidrag man får vid en bra prestation.
"-Hur mycket fick du?", frågade han.
"-Va?"svarade jag frånvarande.
"-När du födde mig?", säger han samtidigt som ha smilar stort med glimten i ögat. Att få mig att le när jag är på detta humör är en bedrift så den som lyckas ska sträcka på sig och veta att det är guld värt!
 
En annan grej. Jag gjorde ett mensatest för längesen som resulterade i att jag blev inbjuden till att göra det stora testet. Detta har Felix tyckt varit lite roligt en tid så han ville göra samma test. Kolla in hans resultat, högsta resultatet. *mamma upp idagen;-)* Testa själva: Klicka här.


Ja nu är iallafall humöret lite mycket bättre tack vare min älskade förstfödda!

Kommentarer
Postat av: Tarjeiuna

Great site. Good info

2011-08-25 @ 11:18:35
URL: http://tarjeiuna.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0