title>Carina-snurrig som få. -

Uuu vicken teknik!

Jag var ju på pumpmöte igår och fick lära mig massor av nya saker. Herregud, nu är den inställd så jag kan fråga pumpen hur mycket insulin den tycker jag ska ta. Den räknar då ut med hjälp av mitt blodsocker hur mycket jag ska ha och hur mycket jag har kvar i kroppen. Helt sjukt, det finns även en matlista i den som talar om hur mycket kolhydrater varje produkt innehåller så allt blir jätte enkelt att justera. Helt otroligt.

Igår var vi på kicken igen, L var också där med sin kusin M. Fredrik var instruktör och körde ett ordentligt konditionspass. Idag har jag ont i min högra skinka som attan, gött ont:-)

I natt ska jag jobba. Skulle egentligen jobba hela helgen men har tagit bort lördagnatten eftersom vi ska på 50 års fest hos härliga Marita då.

Lite blandade bilder...

Kevin och jag hade morgonmys


Min mans verk på alla hjärtans dag


Felix spelar cup


Alex spexar i gymhallen


Jag och Alex


Dexter Morgan


Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: mamma

vem är dexter morgan ?????

2011-02-18 @ 09:07:51
Postat av: Håkan Larsson

Hej du kick`n box va skit kul o du fick ta i lite ...

ha en bra dag...puss&kram..

2011-02-18 @ 15:37:34
URL: http://www.????.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0