title>Carina-snurrig som få. -

Valentine´s day.

Jag gillar inte alla hjärtans dag. Jag tycker det är fånigt. Tarvligt. Löjligt. Barnslgt.

Men trots detta är jag alltid besviken. Det händer inte nåt speciellt och aldrig blir jag överraskad. Oftast står Håkan med en "dåligtsamveteblomma" fram emot eftermiddagen pga mitt dåliga humörj ust denna dag. Spontant? Nä.

Det betyder att det trots allt finns en väldigt liten tjejig tjej innerst inne hos mig, och denna lilla tjej kommer fram denna dag och på min födelsedag. Det är också en dag som jag ogillar.

Tänker i mitt sinne trycka undan det faktum att det är denna dag i dag och gå till jobbet till eftermiddagen glad för att det är en vanlig måndag.

Så det så.

Glad alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Nä ru gumman ingen blomma får räcka med att ja tar dig på sushi lunch i ger dig hela mitt hjärta.

Älskar dig lilla tjej kanske en puss du också...

2011-02-14 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0