title>Carina-snurrig som få. -

Driftstörning...

Igår var det driftstörning på blogg.se vilket innebar att jag inte kunde blogga igår. Jag hade väl i och för sig inte något märkvärdigt att berätta men det är störande när tekniken inte funkar.


Min lillasyster Maria kom igår, det var längsen vi sågs, oktober, så det är mysigt. Sist vi sågs var jag hos henne men det blir alltid nåt speciellt när hon är här. Jag gillar förövrigt inte att hon bor i stockholm men det är väl kanske för att jag blivit gammal :-) det är så hårt klimat där....jaja, hon klarar sig.

Nu spelar Felix och Maria wii för fullt och hundarna ligger brevid mig och myser.



Kom på en grej, häromdagen när Alex och Felix spelade wii så blev Alex sur på Felix och sa "skitunge" då svarade Felix "det samma" Alex blev jättesur och hojtade "du kan iallafall säga TACK det samma" Hahaha det här med artighet fick en ny innebörd:-)

Idag ska jag gå brevid på mitt nya jobb för första gången, ååååå vad nervös jag blev nu när jag skrev detta, hua, fick ont i magen.

Nu har de bytt till Rockband så nu är det dags för mig att avlägsna mig känner jag och börja göra mig i ordning...

Rockstar?


En grej till, i kväll ska jag banne mig ta mig till träningen och mota bort den där paniken i magen.....om jag skrivr det här så kanske jag känner mig mer tvungen? Provar det taktiken....

Ha en skön plusgraderdag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för ett gott skratt igen hör av dig mamma

2011-03-03 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0