title>Carina-snurrig som få. -

Håkan är nu ännu ett år äldre.

Igår startade vi dagen med att sjunga för Håkan som fyllde år, frukost och paket på sängen. Jag älskar det, att gå in och sjunga och bära en bricka med frukost och levande ljus. Något var dock lite annorlunda denna gång. Någon mullrade något förfärligt bakom min rygg, Felix, min älskade Felix är i målbrottet:-) Jisses, inte bara Håkan som blir äldre. *Jag dock, blir bara klokare, inte äldre*

Håkan fick en kaffekvarn av min mamma så vi drack färskmalet kaffe efter frukost och jisses vad gott det var! När alla hade lämnat huset för skola och jobb bärjade jag göra smörgåstårtor. Jag hade aldrig gjort det tidigare men det var både enkel och kul.
0



Sen var det dags att gå brevid igen så jag åkte till jobbet, och där gick tiden superfort. Trivs som fisken i vattnet.

Senare på eftermiddan kom gästerna, tårtorna blev en succé, även marängerna som Håkan bakade häromdagen, de sista gästerna gick runt 21 och Håkan var nöjd med sin födelsedag.

Idag är jag och liten kille lediga, just nu sitter han vid datorn uppe och spelar clubpenguin. Förut spelade vi finns i sjön och han "vann". Det blev oavgjort men det räknades tydligen som att han vann då:-) Precis som Adam Alsing i "vinn Adams pengar". Vid ett tillfälle under spelet körde det ihop sig för Alex och han utbrister, "åh nej, nu måste jag fuska" Jag sa att OM man nu ska fuska så är det ju bra om man inte talar om det. Då svarade han självklart att "annars vet du ju inte det" Hmmm, öh, nä i och för sig... Gick inte vidare med det utan sa att man ska helt enkelt låta bli att fuska;-)

Nu ropar han, behöver hjälp att läsa, spelet är på engelska.....

Kommentarer
Postat av: mamma

det var goda smörgåstårtor o en trevlig fest tack hoppas det går bra för håkan hos tandläkaren kram mamma

2011-03-10 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0