title>Carina-snurrig som få. -

Jag är tydligen gift med Rönnerdal...

"Rönnerdal han skuttar med ett skratt ur sin säng....." Det var exakt den känslan jag fick idag på sjukan, vi tar det från början.

Håkan var mäkta nervös och ångestfylld idag inför en läkarundersökning, gastroskopi. Det syns inte så tydligt men om man känner honom ordentligt så fattar man. Han blir väldigt inåtvänd och tyst. Så var det dags, idag 13:00. Jag satt kvar i väntrummet. Orolig så jag tittade genom den långa korridoren ett flertal gånger för att försöka läsa av personalen som gick fram och tillbaka. Helt plötsligt när jag slänger ett öga er igen så står Håkan långt bort i korridoren i nattskjorta och knästrumpor och gör nån slags Rönnerdalsdans som för att visa att allt var okej, helt oberörd av övriga runt omkring. Jag trodde jag skulle dö:-) Sen kommer han hasande med en ostmacka i handen och kläderna slarvigt på och skiner som en sol, det gick jääääättebra!! Ahaa, Han fick naturligtvis stesolid:-) Skön syn:-)

Direkt efter så åkte vi till Burger King och käkade, kraken var superhungrig. Sen säger han, -"Ååh jag skulle så gärna vilja ha Ninas fikabröd" Nina är min morbrors fru, och hon brukar baka gott kaffebröd, och det skulle tydligen passa speciellt bra efter 30 timmars fasta. Vi hoppade in där på vägen hem oanmälda dock så det blev supergod glass till kaffet i stället, och det stillade han en stund:-) Det mysigaste med det besöket var att deras tacka hade fått lamm bara en halvtimme innan vi kom så de var alldeles nya, så sööööööööta!



Nåt annat som var upplyftande var att asfalten var alldeles torr och solen sken i massor, jag var tvungen att ansvarsfullt oc kontrollerat ta kort medan jag körde.


Nu väntar jag på Big Brother, ungarna har lagt sig och Håkan skördar åt sina smurfar, så ja, ordningen är återställd!

Ha en trevlig kväll och sov gott.

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken syn. skönt att allt gått bra.Rönnerdal o dagsh

hfärska lammungar,inte mycket som slår det

2011-03-14 @ 22:33:19
Postat av: Ella

Korten på lammen var ju supersöta...men VAR ÄR korten på Håkan alias Rönnerdal??????? Asgarvade länge när jag fick den bilden i huvvet!!!

2011-03-15 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0