title>Carina-snurrig som få. -

Mr Tourette

Igår var jag på en föreläsning med Pelle Sandstrak, Mr Tourette. Hjälp, vilken underbar upplevelse! Det var en kväll som jag kommer bära med mig hela mitt liv. En man med en otrolig styrka och utstrålning. Jag kan inte tänka mig att det finns en man som bättre kan förklara att det inte finns nåt som heter "inom ramarna". Alla människor är olika och alla människor är lite störda och det är inte bara okej utan det är något bra. Att vara lite störd tvingar ju människor att tänka på ett annat sätt. Man behöver inte passa in.

Idag ska jag jobba, bara ett gästspel på en timme dock så kan väl inte direkt kalla det för en arbetsdag:-) Sen ikväll är det dags för brudarna att ses igen för själslig laddning. Är som vanligt inte upplagd men jag längtar.

Här kan ni lyssna på Pelle Sandstrak

Pelle

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Haha, det låter ju som en jättebra bok! Han låter också väldigt vettig.. ska nog ta mig en titt på det där sen. Tack gör tipset! Kram

2011-03-25 @ 11:34:56
URL: http://ninjapuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0