title>Carina-snurrig som få. -

Smurf fusk!

Tänk vad lycklig man kan bli av så lite. Jag har lärt mig ett fusk till ett superlöjligt spel på min iphone, ett spel där jag ska bygga en by åt smurfarna. Haha:-) Ja tänk, Dexter följde allt med på promis nån timme efter första försöket, bara solen tittade fram lite. Kräsen voffsing. Men i och för sig, jag föredrog ju det jag med. Nu är jag supertrött. Att jag vaknade så tidigt tar ut sin rätt nu. När Alex dansade passade jag och Jocke på att testköra gymet där. Jag körde en stund på vibben och sprang 1.5 km i uppförsbacke. Helt stum i benen nu. Gynnar inte mig inte på kicken sen. Men men... Det är nog nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0