title>Carina-snurrig som få. -

Jag lösenordsskyddade min blogg.

Jag skyddade min blogg med ett lösenord idag. Det gjorde jag av den enkla anledningen att jag var med om en sak idag. Idag fick jag reda på att någon använt min blogg för egen vinning skull. Någon vände min blogg mot mig, bakom min rygg. Jag har varit med om både ris och ros, och det är lärorikt, men aldrig just detta. Så i det läget kände jag mig otroligt kränkt och spärrade bloggen med ett lösenord. Jag tog bort det igen pga att det är inte rättvist. Att en enda människa ska påverka mig så. Så bloggen förblir öppen för er alla.

Det värsta är att denna person inte har en aning om vad den orsakat. Denna person tror att den gjort någon bra.

Något i mig gick sönder idag och något fint fick en spricka, inget blir sig likt.


Kommentarer
Postat av: Ella

Men va faan...det finns folk till allt!!! Hoppas allt blir bättre o bättre för er....gillar ju att läsa din blogg!!

2011-05-26 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0