title>Carina-snurrig som få. -

Ååh vilken uuunderbar morgon.....

Morgonen har varit underbar ingen överdriven stress och barnen har varit superhärliga. En frukost med skratt var ganska längesen en vardagsmorgon. Felix undrade om vi inte kunde färga Alex hår svart för då skulle han se ut som Magnus Uggla:-) och Alex tyckte det var en bra idé.

Stöllfjant


Gullefjun


Sommarläxan blev färdig igår och han gjorde den riktigt bra. Håkan och jag slappade med en bra film....FELON. Rekommenderas verkligen!

Klockan 14 ska jag jobba på ett helt nytt ställe...spännande....

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad glad jag blir över att allt är så bra. hälsa felix o fråga om jag får läsa sommarläxan ? blev det christoffer columbus ?

2008-08-22 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0