title>Carina-snurrig som få. -

Deppartid....

Nu börjar mitt vikariat ta slut....Tycker allt känns så ovisst nu. Pratade med bemanningscentralen idag och hörde hur jag ska göra.... Vi vikarier får ju inga tillfällen att jobba sen utan det ska ju lösas internt. Men då säger hon jag pratade med att jag står högt upp på prioriteringslistan så OM det dyker upp någon långtidssjukskrivning så är jag bland de första att få det vicket, mmm bra tänkte jag då. Sen kom jag på att det är ju för faan ingen som blir sjukskriven av försäkringskassan längre....Äh, jag vet inte vad jag kommer ta mig till. Kommer snart stå på maxi och packa upp varor tror jag. Inget ont alls om det men det är ju inte riktigt vad jag önskar mig, jag vill ju jobba inom vård/omsorg. Jag öppnade iaf upp fler ställen nu så förhoppningsvis blir det något fler arbetstillfällen än tidigare, ska även anmäla mig till ett annat ställe utanför kommunen.

Sen har ju Håkan börjat jobba igen så han åkte till Norge tidigt i morse. Arg som attan var jag igår. Var inte mentalt förberedd tror jag på att han skulle åka eller också är det så enkelt att det får vara nog nu. Jag hatar när han åker och bli själv här hemma. Det är inte det att jag inte klarar av det som ska göras utan det blir så jävla ensamt. Sova själv, se på tv själv.... prata för sig själv.....nä riktigt så långt har det inte gått än men jag kommer nog inom snar framtid sitta med en jävla boll som jag ritat ansikte på som Tom Hanks i Cast away och prata om hur dagen har varit....nä usch och fy!!

Så förlåt min underbara Håkan att jag var så grinig igår, jag skämdes rejält i morse. Jag är bara så jävla ledsen över att vi inte får vara tillsammans. Älskar dig!!!!

För övrigt så är jag ledig i morgon och Felix börjar på fritidsklubb. De andra pojkarna är hos de andra pärona. Så i morgon börjar pluggandet för mig. Först ska jag fika med min Therese som jag inte träffat på hur längesen som helst.

Ett välbehövligt gammalt beprövat ordspråk:
"Efter regn kommer solsken"

Kramar till er alla....

Ps. Vet att en del undrar hur det gick med yogan....helt ärligt.....det var så jäkla tråkigt. Kanske roligare att gå iväg för att utöva det för det var väldigt nyttigt kände jag. Ds

Kommentarer
Postat av: mamma

synd att du gav upp bara för det var tråkigt





lite diciplin kanske skulle vara på sin plats.



jaja ja duckar för alla komentarerna hihi

2008-08-04 @ 17:16:59
Postat av: Hrm...

Jaja, ducka på du....Har jag ärvt brist på disciplin av min skapare kanske..hihihi

2008-08-04 @ 20:23:59
Postat av: Mama T

Neheeeeää du minlilla kompis!!



Inga deppartider nu, det har vi inte tid med!! Nu ska vi träna!

Ringde dig tidigare idag..trodde vi skulle fika idag men det var ju imorgon så då tänkte jag höra om du ville träna men ingen va hemma så jag joggade själv :( i regn å rusk..tränade och joggade hem igen :( i regn och rusk!!



Imorgon träffas vi igen...



Kram

2008-08-04 @ 21:52:30
Postat av: piip piip ;)

Kolla med andra bemanningsföretag, har märkt att vissa har jobb medan andra har ingenting ! (fast vi är i samma konjuktur)

2008-08-04 @ 23:58:09
Postat av: Öhlén

Eller hur var det "just i gryningen är natten som mörkast"

2008-08-05 @ 18:50:32
Postat av: Carina

Det var nåt sånt...kul att "se" dig Öhlén:-)

2008-08-05 @ 19:36:50
URL: http://qarinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0