title>Carina-snurrig som få. -

Fläktkåpan

Nu är fläktkåpan på plats och jeeesus vilken skillnad det blev. Nu fattas bara lite lister och kakel på den här delen av köket.

Det gick jättebra att jobba igår, ett superhärligt ställe med goa boende. Idag ska jag till mitt "hemställe" som jag tyvärr inte fått möjlighet att  vara på sedan i april. Har saknat dom.

Nu ska vi till skattkärr där min mamma är husvakt åt min morbrors hus. Felix ska vara kvar där till imorgon.

Läste i tidningen igår att det var en 13 årig pojke som mobbat en 11 åring så grovt att han blivit polisanmäld. Nu hade han blivit anmäld igen då han hotat 11 åringen med döden om han skulle anmäla igen. Det gick kalla kårar i mig när jag läste detta och ännu mer idag då jag fick reda på att det är Felix skola detta hänt på. Fy säger jag bara. Felix visste ingenting om detta som tur var....

Ha en fin dag....KRAM!

Fläktkåpan

Kommentarer
Postat av: Mama T

Waaaowwww, vad fint ni har det..



Kram

2008-08-23 @ 23:34:40
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Snussi

Vad fint det blev! Kikar förbi på kaffe någon dag nästa vecka :) E sjuk hemma från jobbet nu...

Kram

2008-08-28 @ 07:27:47
Postat av: Therese

Hallå kompis?

Vart ääääär du?? Ingen uppdatering, ingenting!!

Mår du bra?



Kram

2008-09-02 @ 14:02:12
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0