title>Carina-snurrig som få. -

Försovning....

En dag som inte alls blev som det var tänkt...
Jag skulle börja kl7 i morse....Igår kväll sa Felix att han ville att vi skulle gå upp extra tidigt så vi kunde äta frukost tillsammans. Jag vaknade kl 0745. Faan vilken panik! Ringde jobbet och dehade redan ringt in kvällen så jag fick byta. Tack underbara J, hoppas jag inte förstörde din dag också.

Allt blev i allafall jättekonstigt, Felix och jag fick ingen mysig frukost och jag är inte hemma när Håkan äntligen kommer hem. Ångest ångest ångest. Jag har aldrig försovit mig såhär förut och framför allt inte inom vården eftersom man löser av någon stackare, i det här fallet natten....usch. Min mobil krånglar med laddningen så den var helt urladdad och det är ju min väckarklocka...jajaja....

Nu ska jag hoppa in i duschen i allafall och åka iväg....

klart slut....kom.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej snutt.

Nej du förstörde inte min dag så hoppas inte du går omkring och tänker på det.

Det var ganska skönt att få gå hem klockan 15 istället för att börja kvällen :P

Det var bara det att jag var såå trött och hela dagen blev lite bak-och-fram för jag kom till jobbet som en yr höna. Sen fick jag köra lite med de andra vikarierna för att det skulle bli något gjort det tog också på energin.

Jag var först rädd att det hade hänt dig något pga av ja du vet... Det K.E tjatar om att hon har :P

Puss!

2008-08-07 @ 17:27:14
URL: http://bruno.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0