title>Carina-snurrig som få. -

Hyperventilering vid loppis start.....

I morse åkte jag Håkan Alex och Felix till loppis som premiäröppnade. Jösses vad folk det var, det fanns knappt syre så det räckte till... Vi mötte mamma där och vi skulle kolla efter ett skrivbord åt Felix men det sket sig... Om han ska ha ett skrivbord måste vi köpa mindre säng då kom vi på att bästa lösningen nog är en loftsäng. Så så får det bli.... När vi åkte därifrån så tjatade Alex konstant om att få spela datorspel och eftersom vi är relativt stenhårda på att inte sitta vi datorn om det är fint väder så blev tjatet mer intensivt. Till slut säger Håkan att han hemskt gärna kan sparka fotboll tillsammans med han i stället, Då säger Felix: -Det kan JAG göra i stället. Oj vad glad jag blev....en liten stund för sen mumlar han vidare och säger: Om HAN är bollen....jajaja, jag kunde glädjas åt det i 20 sekunder iallafall:-)

Igår gick jag och Håkan 3,5km och när vi hade gått färdigt öppnade sig himlen och regnet öste ner, snacka om tur! Sen handlade vi på maxi i ren stress för att hinna med os invigningen. Jag somnade efter 1½ timme, men vaknade precis lagomt till Sverige kom in. Skönt att det inte hände nåt hemskt som man befarade, bombattack eller nåt.....

Nu har jag börjat med att göra om lite i köket, vi har tagit upp vårat lilla stora köksprojekt igen så jag små börjar så det inte stannar igen....Fullkomligt haaaaatar vårat kök. Bilder kommer.......

Ha en skön lördag alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Only me...

Pssst....duu, i slutet på veckan så får du komma och packa upp kläder med mig...förhandstitt!!!



Giiiisssssssssa om dagen har varit bra!!



Kram kram

2008-08-10 @ 00:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0