title>Carina-snurrig som få. -

Några bilder

Först måste jag berätta några saker...innan jag skulle gå förut så kom jag på att jag glömt pengarna i sovrummet så jag sprang upp och hämtade dom, sen skulle jag gå men då kom jag på att jag glömt headsetet så jag sprang upp till sovrummet igen och denna gång stank det av Håkan ´s parfym...spookey. Det har ju hänt en del saker tidigare här men det var ett tag sen det hände något så konkret...

Sen var jag ju i spåret nu, och jag gick 5km terräng och i det spåret möter man nästan aldrig någon. Så jag hade Coldplay i lurarna och sjöng mitt i min powerwalk och då helt plötsligt dyker det upp en man med hund. Shit vad pinsamt tänkte ja men jaja ingen jag kände.....Sen i slutet på spåret så ringer mamma och jag går där och pratar med henne och flåsar samtidigt och då ser jag honom igen en liten bit fram. När jag går förbi honom så har vi lagt på precis och jag tänkte jag skulle förklara att det är ett headset när jag blåser förbi honom så jag pekar mot örat och säger: Den är trådlös!!!! Va? Vad hände...näe faan vad pinsamt, han måste trodd jag var störd på nåt sätt....jajaja livet går vidare.

Nu några bilder från spåret(lite suddiga, tagna i språng) Dag Vag, och badrummet....håll till godo....

Tack snälla mamma för att du bjuder mig på lunch ute idag!! Kramar till dig.

Spårets början...


Ja..ett bildbevis på att jag var där...


Kul skylt i spåret..strax efter detta möter jag mannen med hunden....


DagVag


Badrummet...

Det den inkaklade spegeln som i bakgrunden......

hej hej nu ska jag möta mamma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0