title>Carina-snurrig som få. -

Nu så kommer lite bilder...

Orkar inte skriva så mycket faktiskt men ska iaf lägga ut lite bilder från köket....

Har varit hos tandläkaren  2 dagars i sträck nu... igår för undersökning och röntgen 1200:- och idag en rotfyllning 4350:- Tjohoooooo! Lycka lycka lycka! Faan vad dyrt. Jag fick veta att hela kalaset kommer kosta 15000 pix men att jag ska vara GLAD över att jag BARA behöver betala 9800:- Jaha...då är jag väl det då.....hmpf!

Här kommer bilderna iaf....

Här sågar Håkan ur väggen med motorsåg.....det är damm i rummet som syns på bilden. Att såga tog typ 1½ timme...


Och såhär blev det....


Från andra hållet...det blev otroligt mycke större...


En annan vy....


Såhär låg de 100åriga tygerna stoppade i den gamla väggen....


Ha det gott allihop!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

det verkar bli jättebra ska bli roligt att se det till veckan längtar HEM Var rädd om dig

2008-08-20 @ 21:07:52
Postat av: Me....

Vad fint det kommer att bli :)

Nöjda??

Vad menar du med att det va du som ringde?? Ringde vart? He he fattar nada!

2008-08-20 @ 22:14:33
Postat av: Ingela

Brukar kika in ibland för att se hur det går med köket. Det börjar likna något nu. Kommer bli riktigt snyggt tror jag! Jag la själv ut lite bilder på vårat kök på facebook. Ha det gott!

2008-08-21 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0