title>Carina-snurrig som få. -

Tips om gott rosévin!

Jösses vad gott det var med iskallt rosévin igår. Detta vin hade min syster köpt när vi var där och det är så gott. Mateus tror jag det hette.....kolla bilden sen. Det blev faktiskt tre glas....
För övrigt var kvällen superlugn, kollade på "Hide and seek" på tv:n.....spookey...

I morse när vi vaknade så åt vi frukost nästan direkt och väckte storgrabbarna till deras stora förtvivlan så har vi börjat väcka dom nu så de sakta ska vänja sig vi att skolan börjar snart. Mamma kom och var barnvakt så jag och Håkan kunde gå 3km:arn. När vi gick den så kom det en orm och korsade vår väg, jag såg inget först men Håkan hoppade jämnfota rakt upp och lite snett åt höger:-) Hade nog jag också gjort om jag sett den....

Sen har vi röjt upp efter badrumsbygget och åkt 2 vändor till tippen. Nu är det bara montering kvar i badrummet och rördragning!!! Tjohooo!!

Ja just det!! Vi hittade våran lilla tilletott Kotte som vi inte sett sen förra året. (Igelkott) Han låg under en lövhög och sov, vaknade och åt ett rejält skrovmål kattmat och försvann igen....Välkommen tillbaka Kotte!

Ikväll ska jag och Håkan ner till stan och kolla på Dag Vag!

"Titta in till någon när som helst om du känner för det. Säger de "Usch, är det du!" kan du ju titta ut igen."
Nalle Puh

Rosévinet


MMmmmm


Tilletotten Kotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0