title>Carina-snurrig som få. -

Trodde jag blivit galen.....

Har under en tid nu haft ett problem som jag inte yppat speciellt högt då jag trodde jag blivit knäpp. Jag får liksom ingen luft när jag andas...eller ja..det får jag ju men det känns inte tillräckligt. Så det jag måste göra är att sitta och försöka tvinga fram en gäsp eller sucka vansinningt. Detta har de senaste veckorna blivit pinsamt i vissa situationer efter som jag ser rätt fånig ut de gånger jag inte kan gäspa utan bara sitter och gapar. Har ju som sagt slutat röka pga detta då jag tror det har med det att göra. Alla som har märkt detta då främst på jobbet har lagt huvudet lite på sned och sagt att jag är stressad men det är jag inte nu, absolut inte.

Idag har det dock varit värre än någonsin och jag har vid vissa tillfällen fått panik. Så jag googlade och hittade en disskution på passagen om just detta och det är många som har detta problemet...JAG ÄR ALLTSÅ INTE KNÄPP!!! Jo lite men inte när det gäller detta.

Alla har fått samma svar från läkare....stress men då har de varit i perioder i sitt liv då de INTE känner sig stressad men en sak verkar vi ha gemensamt...magkatarr sedan många år... kolla här:

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=6500000000000043&conference=10500000000000158&posting=19500000003214960

Hej på en stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0