title>Carina-snurrig som få. -

Varför inte göra morgondagen till idag och gårdagen till i morgon eller allihop till en lördagkväll?

Ja det var väl lite lagomt snurrigt när det kom i text, men lät helt okej i mitt huvud. De är som det brukar vara....

Idag ska jag fika med min Therese som sagt, ska nog ringa henne efter jag har bloggat och se vart vi ska vara....


Håkan mår skit i norge och det är inte ett dugg roligt. Att det ska vara så svårt att hitta jobb inom snickarbranschen här omkring då, det är helt otroligt!! Någon som har tips??


Nä nu måste jag leta efter min studiehandledning och städa "LillKjells" rum och starta en maskin bädda sängen dricka kaffe ringa till Tess plocka in tvätt och duscha fika med Tess och plugga....innan 15:00...sa jag att jag försöker sluta röka;-)

Håkan, jag älskar dig och det ordnar sig snart.

Till alla som är lite nere....köp en ballong!

"Ingen kan vara nere med en ballong"
Nalle Puh


Kommentarer
Postat av: Håkan

ummmmm..klart de årdanr sig baby.........saknar dej här i oslo..........2dagar kvar till torsdag.....puss puss..

2008-08-05 @ 19:23:09
Postat av: satan

kan va svårt att hitta jobb i sverige för håkan utan utbildning kanske?

2008-08-05 @ 23:09:31
Postat av: Carina

Är nog inte det...han har inte ens kommit så långt att han behöver uppge det. Det behövs helt enkelt ingen....

2008-08-06 @ 08:12:51
URL: http://qarinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0