title>Carina-snurrig som få. -

Åååååh.....vad jag är trött!

Jag är jättetrött...ska bli skönt att vara ledig 2 dagar nu. I morgon ska jag ut med några från ett av mina jobbställen. Ska bli ordentligt kul faktiskt...och välbehövligt. Blev jätteglad när dom ringde och frågade om jag ville följa med...

Igår jobbade jag till 22, och när jag skulle åka hem körde jag nästan på ett rådjur. Den var så otäckt nära bilen så jag fattar inte att jag inte nuddade den. Jag blev totalt vettskrämd. Tvärnitade och upprepade fula ord om vartannat som någon slags trans...skakade i hela kroppen och benen ville sedan inte sluta skaka. De skakade jättelänge efteråt. När jag sen kom hem var jag så uppjagad att jag inte kunde somna förrän klockan var runt 01-01:30. Sen var det bara att masa sig upp igen kl 6 för att jobba. Hela dagen har varit konstig, jag har liksom gjort det jag ska men inte riktigt hängt med på att jag gjort det....fattar ni? Som om man glider runt i en dimma... Sagt puckade saker har jag gjort med. "-Åh nej nu glömde jag lägga i parkeringstillståndet i bilen, men det gör ju ingenting för de ser ju det ändå inte för all snö" Hmmm, letar dom tar dom nog bort snön.... "-Titta Carina, där är Tobias" (i en tidning) "-Nä det där är ju en gris" Det var en gris på bilden nedanför....jag trodde.....ja skit samma, fel blev det iallafall. Frissan kom. "-Jaha, kommer du, jag trodde det var den åttonde...." Frissan: -"Åttonde vadå?" Jag: -"Ja, inte vet jag"

Ååååååååh vad jobbigt allt blev.....skönt att dagen snart är slut.

Nu ska jag och Felix spela wii. Vi är själva ända till i morgon för Håkan jobbar över....

I morgon ska vi på luciatåg på dagis, Alex ska vara tomte, jag ska hämta honom 06:15 hos hans pappa för där sover han i natt....

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0