title>Carina-snurrig som få. -

Jobb jobb jobb jobb:-)

Hurra! Nästan hela december har jag redan uppbokad med jobb nu. Första gången jag ser lite framförhållning! Hurra igen!

Det har gått bra att jobba med mitt revben, de första dagarna var horribla men nu funkar det fint med medikament. Ska jobba ikväll, ja tre kvällar på raken faktiskt. Blir ju inte så mycket tid till familjen tyvärr och det är trist tycker jag. Håkan kommer hem idag också och det blir inte alls mycket tid som vi kommer ses, på söndag är jag ledig men då ska han till Vålberg  för Oscar har hockeymatch där.


Felix allergi......Jag har hittat roten till problemet......



Jo, det är sant....maximal otur har han med sina hamstrar. Nu står Kotte i Oscars rum och det ska startas en allergiutredning på Felix. Hoppas det är sågspånet han inte tål, då kan vi ju köpa pellets i stället. Vi får se vad det blir.

Nu ska jag lägga mig ner en stund och räkna kvistarna i taket innan jag ska till jobbet.

Ha det så underbart allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0