title>Carina-snurrig som få. -

Nu är nästan allt avklarat....

Julen är avklarad och idag även min "lilla" pojks 10-årsdag. Tänk att han har blivit 10 år!! Helt otroligt!! Nästa helg är det min lilla 3-åring som blir 4. Sen är det avklarat alltihop, det blir väldigt intensivt måste jag säga. Jag har varit ledig i 2 hela dagar nu men jag har inte gjort nåt speciellt, bara sovit. Jag har typ somnat så fort jag har satt mig ner, jätteroligt sällskap.

Felix fick sin julklapp som jag skrev om förresten och han blev lika glad som jag hade trott......en ny mobil!! Oj började nästan gråta...hihi. Kul att göra någon så glad.

I morgon jobbar jag igen, jag har må ti och torsdag bokad den här veckan sen blir jag säkert inkallad i helgen, vi får se.

Hörrni, mina läsare, är ni kvar?? Min bror frågade mig varför jag slutat bloggat men jag gjorde ju bara ett litet uppehåll. När jag gick in och läste det inlägget så fattades hälften, det framgick aldrig att jag bara skulle ta en paus, jag skrev att jag skulle återkomma på måndagen men det syntes som sagt inte :-( Hoppas ni finns där.....

Hej och hå nu ska jag göra en smörgås till min dominerande son...(Alex) liten och värst:-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du har börjat komma igång igen med bloggenI

2008-12-29 @ 17:22:16
Postat av: Tess

GOTT NYTT ÅR TILL ER FRÅN OSS :)



Kram

2008-12-31 @ 12:54:37
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0