title>Carina-snurrig som få. -

Välkommen herr Jansson att locka med din frestelse....

Vi har alltså gjort Janssons frestelse nyss jag och Håkan. Den står i ugnen och luktar gott nu, färdig om alldeles för länge. Jag älskar Jansson, om jag bara får det och skinka till julbordet så är jag nöjd....och sill...och rödkål...och ägghalvor är ju gott förstås och omelett....sen är jag nöjd. Och glögg, men bara saftglögg ingen alkohol i, det tycker jag är äckligt, tycker glöggsmaken försvinner då eller ja 2.25 är det väl och det funkar.

Idag har jag jobbat, undrar hur många julgranar och stjärnor jag har satt upp i år egentligen, det blir en hel del när jag nu springer runt så mycket:-) I år har vi bestämt att jag tycker det går bra med plastgran...Jag har sett en och annan nu och jag tycker dom är okej, och de senaste åren har vi stått och bett om ursäkt över lukten och sagt att det FAKTISKT ÄR granen som luktar och inte katterna som pissat. Jag menar, det är ju för granlukten jag vill ha en riktig gran men de luktar ju inte gran längre utan kattpiss, och nej det är inte katterna för förra året så stuvade jag själv in en gran från maxi´s parkering i en peugeot partner och den luktade redan i bilen faktsikt. Jag får väl ställa ett krus med tallbarrsdoft under plastgranen eller nåt, barr som barr eller?

I fredags åkte jag och Håkan på en handlaallajulklapparpåsammadag-dag, vi lyckades:-) Och vi har köpt en klapp till Felix som han aaaaabsolut inte i sin vildaste fantasi tror att han får, hihihi, han kommer bli så glad! Gud vad roligt.

Nu ska jag gå ner och stressa på Herr Jansson för nu är jag hungrig, hjälper det tror ni?

Kram till alla mina  läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0