title>Carina-snurrig som få. -

Är på jobbet...

Sitter på jobbet och de flesta är stoppade i säng. Har känt mig snurrig idag och trött. Tror det har med mitt dåliga vattendrickande att göra. Jag la aldrig in några bilder igår från grabbarnas förväntan på pool fyllningen för bloggen krånglade. De kommer... Ingen yoga heller... Men jag gick till jobbet idag och ska gå hem ikväll, blir väl 1,2 mil ihop typ. Håkan och jag har haft en ganska tung dag med mycket irritation och tjafs (semestersyndrom) så det var väldigt skönt att bli av med mycket spänningar i min promenad, blev en riktig powerwalk... Gick på 30 minuter! Jobbar morgonpass i morgon så jag tänkte faktiskt gå då med, skönt med morgonpromenad... Igår hade vi orm på jobbet! Det blev ett himla ståhej... Det var en riktigt lång snok, typ 1.20. Han kröp in i en liten håla och jag och M petade med ett rör så vaktmästaren skulle kunna få tag på den men han kom aldrig ut. När vi tog ut röret så var den alldeles blodig... Blä... Jag hade ihjäl han...vad dåligt jag mådde, men mina arbetskamrater var glada:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hmmm, inte bara morsa å arbetare utan numer även ormdödare!!!! ha ha, jag vet att du innerst inne ville döda...sluta spela ödmjuk!!! ;)



Näerå..skoja bara!! Tråkigt med tjafs...jag är glad innerst inne att Stefan inte har semester! Det räcker med mitt humör på helgerna......



Kram gumman

2008-07-11 @ 08:13:45
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: mamma

Tycker att du är jätteduktig

2008-07-11 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0