title>Carina-snurrig som få. -

Blä vad varmt.....

Jag jobbade kvällen igår, och h-vete vad varmt det var....man fick inte ens på sig handskarna utan att bryta ihop. Tog typ 10 minuter innan man lyckats kränga på dom. Likadant var det idag, fast idag fläktade det åtminstonde lite. Det värsta är att jag glömmer dricka vatten, bäljar i mig kaffekopp efter kaffekopp men glömmer vatten. Sen sitter jag som ett fån och funderar på varför jag har så ont i huvet. Har iaf kommit på mig och dricker massa vatten då före jag tar en alvedon...

Grabbarna åkte på loppis med min mamma idag iaf. De lyckades få ihop 280:-!!!!! Riktigt duktigt tycker jag. Felix pengar studsar som vanligt i fickan och nästan bränner hål medans Oscar springer och lägger undan dom på lämpligt ställe för att användas när han verkligen vill ha något. Jag lyckades tala Felix till rätta lite iallafall. Han hade spenderat 40 kr totalt men då gick det mesta till leksaker åt lillebror, också typiskt han.

Nu sitter jag och Håkan i varsin soffa, inte riktigt jämställda tror jag. Han sov till 10:30 och jag gick upp 05:45, så jag känner mig tyvärr ordentligt trött. Jag var sugen på att hitta på något bara han och jag eftersom vi bara har de stora pojkarna hemma men nu blev jag så trött att jag inte kommer till skott med att bestämma mig....vi får se....

Dagens yoga.....jo ni, jag gick som sagt var upp tidigt och började dagen med ett pass. Men näää, jag känner mig absolut inte smidigare idag, snarare tvärtom, ont redan från början. Sen var det nog inge bra att vara precis nyvaken för yoga andningen gjorde att jag fick blodtrycksfall och nästan svimmade trots att jag låg ner....jaja, de blir ju bättre säger dom som vet...JAG ska INTE ge upp!!! Prova den här kl 06:00..... Stå rakt upp, sätt hö fotsula på insidan av vä lår, sträck sedan armarna utåt och upp ovanför huvudet, sätt ihop händerna och sänk dom sedan sakta framför ansiktet ner till bröstkorgen, stå så nån minut....ja just det, tänk att det går en rot från foten ner i golvet....det ska tydligen hjälpa. HAhahahaha.....

Nä nu är kl 18 strax, får se vad det blir sen.....

Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0