title>Carina-snurrig som få. -

Här är jag igen...tror jag....

Har inte bloggat lika plikttroget som förut nu. Har kännt mig trött ,sliten och snurrig. Alltså fövirrad, kommer inte ihåg vad jag gjort dagen innan och kan inte tänka klart framåt. Kanske är lite mycket nu men jag har inte kännt mig stressad alls men kroppen säger ju någonting annat så det är bäst att lyssna och börja fokusera.

Igår när jag skulle åka hem från jobbet så märkte jag att jag inte hade bilnyckeln. Åh nej, sa jag, nu har jag glömt bilnyckeln hemma. Men är det inte din bil som står där ute frågade en arbetskamrat. Jo sa jag men jag har nyckeln hemma, jaja jag får ringa Håkan. Men du borde ju ha nyckeln i väskan om du körde hit i den bilen, säger hon. Då gick det upp för mig hur korkad jag var, klart jag hade nyckeln med mig. Pinsamt..... Såna grejer händer hela tiden så därav rubriken. Ja ja ja....

Jag har haft problem med magen ett tag och varit väldigt orolig för det, tror att det har mycket betydelse för hur jag betett mig. Var till läkaren igår och han konstaterade en kraftig magkatarr....och de går ju att bota till skillnad från alla andra sjukdomar som jag föreställt mig i huvet.

Idag ska vi till mariebergsskogen hela familjen minus Alex men plus mamma. På eftermiddan ska vi till min moster och morbror i skattkärr och äta middag, min kusin med familj är där från norrland.

Ha en solig dag och jag är på ingång till mitt vanliga jag med ett organiserat kaos.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: ?

Hej gumman.

Det låter som om du har mycket kring dig just nu?? Vad har hänt?? Ska vi fika, bara du och jag någon kväll kanske?



Hoppas ni fick en härlig dag i Mariebergsskogen

Och du..vi måste hitta ett klockslag för den 24:e



Kram kram

2008-07-17 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0