title>Carina-snurrig som få. -

Hela stimmet hemma.....

Idag kommer alla hem. Alex från pappa och Felix från morfar. Oscar kom hem igår.... Det är ändå allra bäst när alla är hemma, man behöver aldrig speciellt lång tid för att ladda batterierna. Nog är det viktigt att vara barnledig ibland för att vara en bra förälder med det behövs sällan så många dagar som dom är borta, härligt att längta.

Just nu har jag precis städat färdigt i köket samtidigt som jag bakade en sockerkaka och snart ska jag upp och städa ungarnas rum. Kalle (Håkans svåger) är här och sätter de sista plattorna i badrummet. Den sista väggen var lite vågig och då är det nog bäst att de som arbetar med det får göra jobbet. Bilder kommer sen....jag bloggar från den bärbara nu och orkar inte hämta sladden....bekväm? jo ibland:-)

Thererse! Lycka till med Dilba idag på utställningen!

Nä, nu är det dags att fortsätta......

Vänta....ska hitta på ett nyttigt ordspråk först.....

"På toppen av berget har du bra utsikt, men hur roligt är det att stå där ensam?"

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

kul grej det där med ordspråken

2008-07-20 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0