title>Carina-snurrig som få. -

Inte laga mat....tack pappa.

För en vecka sen så såg ungarna till att morfar skulle bjuda på middag. De längtade nämnligen efter morfars pannbiffar sås potatis och kokta morötter. HA! Det gjorde jag också när jag gjorde praktik i frankrike i 4 veckor. Idag ska vi alltså dit...inte frankrike utan till pappa. Härligt att slippa laga mat....

Ja nu blev det lite dumt för det jag skrev här var i morse men datorn la av mitt i så nu fortsätter jag....

Vi har varit hos pappa och ätit nu, det var supergott! Ungarna sa nästan inte ett enda ord under tiden de åt och det vet jag inte om det hänt någonsin tidigare. Tack snälla pappa för den goda maten!!

Det hände en kul grej hos pappa, Alex har varit otroligt gnällig ett tag och så kom han i vanlig ordning fram till mig och gnällde om något när jag dukade och jag vände mig om och skulle säga nåt i stil med "men herregud" eller "men snälla" men det hände nåt på vägen. Det som kom ut blev "Men Kjell!" Alex blev tyst och tittade konstigt på mig, pappa frågade om jag verkligen sa det som han hörde och jag bröt ihop, shit vad jag garvade, jag gör det nu när jag skriver också:-) Hahahahaha. Jösses vad konstigt det blev. Sen tilltalade jag han för Kjell. "Är det gott Kjell?" "Vad gör du Kjell?" och han svarade mig artigt varje gång.

Sen gick vi till den fina parken som kommunen har kostat på nya grejer till och lekte. Jag satte mig på en gunga och det var inte igår jag gungade sist kan jag säga. Skit kul var det, det kittlade ordentligt i magen men jag kom inte på hur man stannar utan att bryta benen av mig så Felix och Håkan fick hjälpa mig att stanna när jag gungat klart. Sen fanns det som en pinne med en platta på. Jag satte mig på den och Håkan snurrade runt den, sen så snurrade den bara fortare och fortare uan att jag gjorde nåt och benen stod rakt ut och risken att jag skulle kräkas började bli ordentligt stor men eftersom benen av nån slags centrifugalkraft stod rakt ut så kunde jag inte stanna den heller och Håkan hade gått där ifrån. Ungarna kom till min räddning...phu.

Liten kille även kallad Kjell åkte till sin pappa idag så vi skulle egentligen kakla men de vete f--n om jag orkar jag är nog lite trött tror jag.

Yogan gjorde jag igår men inte med dvd:n, jag körde utan samtidigt som vi kollade på tv, snart mina damer och herrar går jag ner i spagat. Eller ja snart och snart...jag känner iallafall tydligt nu att jag blivit smidigare och mina muskler har blivit längre, jag når utan problem ner till tårna nu!!

Ett tips till alla! Ta en promenad, leta reda på en gunga och gunga er till en riktigt hög fart!! Vilken känsla!!! Ett litet tips till.....ta med er någon som kan hjälpa er stanna den:-)

Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Krama kjell från mormor när ni ses

2008-07-14 @ 19:07:20
Postat av: Tittut....

Det ska jag göra mamma:-)

2008-07-14 @ 21:26:22
URL: http://qarinalarsson.blogg.se/
Postat av: The one and only...

Jag har härmapat dig...

Besöksräknare..coooooolt!

2008-07-14 @ 21:55:07
Postat av: Johanna

Carina! Imorgon är en tuff dag, det gäller att ladda.

strax innan vi skulle gå hem så hände en liten "olycka" - igen så det var bara att hugga i..

2008-07-14 @ 22:45:42
URL: http://bruno.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0