title>Carina-snurrig som få. -

Ledig dag!!

I morse vaknade jag när kl ringde strax innan nio. Jag skulle ringa fritids och säga att Felix blir hemma den här veckan. Det blev inte som jag tänkt mig....Vart ÄR dom??? Jag ringde rut överallt men näe, till slut ringde jag till kommunen och frågade dom om dom visste var Hacklehemsbarnen är. Näpp det visste dom inte, alla andra skolor hade lämnat listor till växeln på var dom var så att föräldrar som tappat bort schemat skulle få hjälp men inte hacklehem! ÅÅÅh vad trött jag blir...jajaja undrar dom var han är så får dom ringa mig.

Idag kom lillfjös hem också, härligt med hela familjen samlad. Nu ska vi kakla det sista i badrummet. Sen ska vi ner till pappa och hjälpa han att bränna ut bilderna han har på datorn.

Regnar det gör det inte! Näpp! Det gör det inte alls!!!!! Solen skiner och fåglarna kvittrar och badar fågelbad, ungarna springer i vattenspridaren och huden är härligt solbränd!! JAJEMENSAN! (provar en ny antiväderteknik)

Yogan har jag inte kört än men lovar att fylla i efter jag gjort den ikväll, innan jag lägger mig.

Ha en häääärlig sooolig dag;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Me

Vaddå...vad händer?? Du skulle ju Yoga varje dag...varför blir det så här nu?

Ska vi fika nån dag lr?? Börjar bli smått tokig här hemma,behöver vuxna att prata med!!

Väntar på att en Monika ska ringa från gymmet...tid för instruktion...

Duu, fanns det mycket snyggt på J&J igår, fanns det något kvar??..Leo behöver jeans å tröjor å jeans å tröjor....



Kram

2008-07-07 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0