title>Carina-snurrig som få. -

Nu så....

Här kommer bilderna på ungarna och poolen...



Och här badar dom...Felix är tillfälligt borta på bilden tyvärr...


Nu så....en liten uppdatering från gårdagen kanske, det blev ju inge bloggande igår....jag gick faktiskt upp kvart i sex för att ta mig en promenad till jobbet, laddad som bara den men bara för att möta regnet på trappen:-( det öste ner så jag tog bilen. Nattpersonalen var lagom förvånad när jag kom 06:20. Var ju faktiskt trevligare att äta frukost med henne än att sitta själv hemma när alla låg och sov...

Jobbade lång dag så jag var helt slut när jag kom hem, hade ju jobbat två sena kvällar innan. Vi åkte och handlade lite och tog det lungt på kvällen. Regnet öste fortfarande ner men ungarna var iallafall ute och lekte för fullt. När barnen somnat så skulle vi slänga på en film men orkade inte så vi gick och la oss tidigt istället och myste.

Jag har en kamp med blodsockret nu som jag försöker vinna men det överlistar mig som vanligt. Jag försökte förhindra att det stack i väg upp igår eftersom jag blir så otrevlig att umgås med då så jag tänkte mig inte riktigt för och tog lite för mycket insulin, fick en ordentlig känning som inte ville ge med sig. Håkan fick åka till konsum och köpa druvsocker och när han kom hem stod ambulansen hos grannen. Jag kom på efteråt att han måste ha blivit skiträdd, eller efteråt förresten...jag kom på det nu, ska nog prata med han sen om det.....sockret bråkade med mig hela natten sen, fick en svår känning halv två igen så jag satt i köket i mörkret och åt en limpmacka. Än så länge i dag har det legat bra men är under ständig övervakning av mig och mätaren.

Ungarna tjatar för fullt nu om att hoppa i poolen och mina öron börjar värka. Har förklarat att pumpen måste gå en stund till men de hör nte på....märkligt...hade jag sagt att det bara var att hoppa i så hade de hört minsann....snacka om selektiv hörsel!!

En sista grej för idag.....min man kan allt!! Idag har han klippt mitt hår och det blev jättebra!! Kolla....(ni som sett mig nyligen ser skillnad, jag har nog inga "före"bilder att lägga ut, så ni som inte sett mig nylgen får använda fantasin)

....om jag skulle kunna använda mindre bokstäver här nu så hade jag gjort det eftersom jag skäms lite....men har inte yogat på 2 dagar...kanske gör det ikväll.....

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Gissa???

Gaaah.....Håkan?? Har han klippt dig?? Duktig man du har..Nu blev jag impad igen..Faan, vad snyggt..

Gumman..du ser liiite sliten ut!! Hur mår du??

Jobbigt det där med sockret..



Kram kram

2008-07-12 @ 20:40:00
Postat av: mamma

ja håkan kan allt ni pass<ar jättebra tillsammans

2008-07-13 @ 08:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0