title>Carina-snurrig som få. -

Oj vad längesen....

Nu var det ett tag sen jag bloggade, närmare bestämt 6 dagar sen.....

Vi hade det jättetrevligt hos syster yster. Det var super varmt för gubbarna när dom dränerade förstås så det var ju lite synd, men det gick bra ändå. Jag och syster åkte med mina systersöner och badade på långholmen ena dagen och årsta havsbad andra dagen.

På söndagen tog jag och Håkan en sväng till skärholmens centrum. Shit vad dom har byggt om!! Jag kände inte igen mig alls. Vi shoppade lite, men bara lite och tog en fika.

Det har alltså varit en superb helg med härligt umgänge och gott att äta och dricka....

Ha det gott i värmen....

"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."
Källa: Nalle Puh

Långholmen
 

Årsta havsbad...


Jag hoppar studsmatta för 1a gången..


Och Håkan gör ett försök han med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0