title>Carina-snurrig som få. -

Jag är lite nervös...

Idag ska jag till ett helt nytt ställe igen. Jag jobbar em/kväll...usch jag tycker det är så jobbigt att komma helt ny, inte känna de boende och inte känna personalen.... Men  jag får ju jobba iallafall och det får jag ju vara glad för, man står ju inte direkt i ett läge där man kan tacka nej bara för att det känns "lite jobbigt". Nu på lördag kommer jag jobba mitt 4e pass den här månaden, kanske kommer få ihop 10 pass i november eftersom halva är kvar. Det är dubbelt så mycket som på hela oktober. Ja det är sjukt hur det är....

Håkan körde alla barn idag, skönt att slippa en sån enkel sak, det är också lite konstigt, men det handlar nog mer om att jag slipper ta ansvaret. Att bara lämna över ansvaret är ganska befriande. Håkan ska skjutsa sin mamma till örebro för ett ytterligare inköp av en symaskin, hon får aldrig nog :-)

Felix och jag fattade beslut om igår att han ska sluta med judon. Det har varit lite segt att få iväg honom ett tag nu. Förmdligen gick han upp lite tidigt till avancerad, han borde fått vänta på några kompisar i hans grupp. Nu blev han ju ensam i en grupp som tränat tillsammans i 1 år och då sjönk självförtroendet och till slut tröttnade han. Jag sa att han får sluta om han kommer på något annat han vill göra där han rör på sig och han har kommit på nu att han vill prova orientering. Det är 3 st i hans klass som tränar det och han tycker det verkar kul. Det är ganska stort i den här stan så jag tyckte det verkade bra.

Häpp! Nu ska jag läsa lite mail och sedan ringa några samtal....

Ha en uuuuuuunderbar dag och säg nåt snällt till någon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå jättebra att jobba ikväll! Jag ska jobba hela helgen fick jag reda på idag (har ju så svårt att säga nej...)+ 30-års kalas lördag kväll. Japp det blir skôj!! Hoppas vi får jobba ihop snart igen, blir mycket prat, prat prat då...Ha ha ha // Ingela

2008-11-14 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0