title>Carina-snurrig som få. -

Kan man postorderbeställa lite ork??

I så fall så beställer jag ett storpack! Jag var hos tandläkaren i torsdags och jag skulle ju inte alls rotfylla tand nummer 2 utan jag skulle dra ut tant nummer 3 och tydligen ta tand 2 senare...hänger ni med? Ja ja jag fick ju min premedicinering som vanligt och hej och hå vad den slog till....när jag var klar...jag fick ledas ut av min tandläkare:-) sen sov jag i flera timmar hemma....tur att Ingela hämtade mig, och skjutsade hem mig. Tack Ingela!

I helgen har vi varit duktiga och gjort färdigt tomten efter att vi grävde upp hela för avloppsdragning. Vi hämtade även ved klöv och staplade den och lagade bromsarna på bilen. Ungarna har varit underbara hela helgen och hjälp till med det mesta, veden den staplade dom alldeles själva. Jag var en ordentligt stolt mor!

Söndagen ägnades till att oja oss över våra ömma muskler och gratulera fäder på fars dag, fika hos Harry och middag hos pappa.

Jag är hemma med sjuk Alex idag och i morgon, han är förkyld med feber...IGEN. Får se om han går på onsdag till dagis, jag är inte SÅÅ ledsen över att ha han hemma faktiskt:-) det är bara mysigt även om stressen om att jag måste plugga finns så gör det ingenting när man ligger och gosar till en film i soffan.

Idag har jag bakat bröd...lite ork finns det tydligen kvar...

Daniel! Jag är glad att du är tillbaka!

KRAMAR TILL ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack vännen!

Trots sjukdom hoppas jag Alex krya på sig snart!

Du verkar ha så goa å hjälpsamma barn!

Kram

2008-11-11 @ 13:24:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jag

Du är utmanad på min blogg

2008-11-11 @ 15:37:05
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Öhlén

Dra ut tant nummer 3? hihi

2008-11-11 @ 17:50:56
Postat av: Ojdå Öhlén...

Hihihi men det blev ju ganska kul:-)

2008-11-11 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0