title>Carina-snurrig som få. -

Lite glest...

....mellan inläggen.....sorry.

Jag har jobbat to fre och lö. Det nya stället jag skulle vara på visade sig vara superbra! Jättehärliga människor. Idag ska jag på ett nytt ställe till men man börjar bli ganska hårdhudad faktiskt, visst känns det pirrigt och lite nervöst men inte så jobbigt som i början när de startade det här systemet. Jag får väldigt mycket erfarenheter i och med det här och det får jag se som en stor fördel.

Pratade med min lärare i lördags, vi kom överens om att jag ska bli klar med mina 3 pågående kurser tills nyår. Det ska jag nog hinna med, tror ni inte det? Dom är ju faktiskt påbörjade så jag behöver ju bara avsluta dom. Sen har jag bara 350 poäng kvar utav 1350! Det är väl duktigt gjort av mig:-)

I går var hela familjen på tipspromenad med grillning som hockeyn anordnade. Jag betedde mig nog som en riktig tonåring när vi åkte dit för jag ville verkligen inte. Det är nåt med hockeyföräldrar som jag inte gillar, vet inte vad, men dom är alltid varmt klädda med toppluvor och lovikavantar och polokragar och alltid med ett hurtigt grin i ansiktet. Förlåt om jag sårade någon nu;-) När vi väl kom fram så gick det ganska bra, det var svinkallt och jag var naaatuurligtvis inte klädd i lovikavantar och toppluva men jag hankade mig fram ändå och var nog till synes ganska trevlig. Barnen hade roligt och det är huvudsaken!

Håkan åkte redan 15:00 igår för att kolla på ett nytt jobb i Strömstad, det är ett jobb som iallafall ska hålla på i 2 veckor sen får vi se.

Nu ska jag fixa matlåda för ikväll!

Ha en bra dag/kväll/natt

Kommentarer
Postat av: mamma

du har ju iallafall varma byxor eller hur

2008-11-18 @ 09:11:45
Postat av: Daniel

du har väl varma byxor?!

2008-11-18 @ 15:22:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0