title>Carina-snurrig som få. -

Man kanske skulle ta att....

skriva ett inlägg....

Mamma fyllde 65 igår och jag och mina grabbar mötte min bror+familj på hennes parkering för att gratta henne tillsammans med hejdundrande firarsång. Mamma såg nöjd ut och uttryckte den här "nämen-kommer-ni"-minen:-) Det rullade på med folk och det vart såpass många att födelsedags"barnet" fick stå och fika på sin egen tårta. Vi erbjöd oss faktiskt men "det gick så bra såå" Typiskt mammor tror jag. Det var väldigt trevligt iallafall men till slut utbrast Alexander som röjt runt med kusinerna och brorsan. -"Åh mamma, det var ett jobbigt kalas det här" Han är ju för skön ändå!

Solen skiner men hösten/vintern är ju ändå här så det känns iallafall ganska tungt tycker jag. Våran "att ta hand om sen" hylla har ju som sagt rasat i backen och det innebär mycket tid, ork, lust och utgifter och det är nu ett tungt ok att bära. Fast jag försöker tänka att allt löser sig till slut så kan det här med mer utgifter än inkomster dra ner en ordentligt i dynghögen när det gäller humör och ork. Ja just det, jag ska till tandläkaren i morgon igen och där är jag redan nu uppe i 4765:- och det var EN tand, nu är det bara 3 kvar att fixa.

Nä nu ska jag lägga ihop geriatriken( jag har pluggat liiite idag) och ta en VARM dusch, jag har nämligen inte orkat bära in någon ved så huset är ganska kallt....

Ha en god dag!

Kommentarer
Postat av: Mama T

Hipp hipp HURRA för mamma som fyller 65 idag...Dagen före mig å allt ;)

Duu..fick du sms från Emma(proffice) igår??

Kul..Då kanske vi syns imorgonkväll då.

Jag ska åka till dig nu och va lite tomte tänkte jag och du kommer bli sååå glad :)

2008-11-05 @ 16:26:04
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Gurudas

Trevlig blogg

2008-11-06 @ 21:55:56
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jisses ruinerad för sabla tandläkaren.

Kämpa hårt!

2008-11-10 @ 14:05:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0