title>Carina-snurrig som få. -

Kära läsare!

Vad glad jag blir när ni hör av er och berättar att ni har böcker:-) Tack så mycket. Det där med böcker är inte så lätt och alla vill man faktiskt inte köpa. Nu har jag psykiatrin tack vare Ingela...TACK! Sen behöver jag medecinsk grundkurs men det är ett litet tag kvar, den kanske du har Linda?

Jag har fått praktik nu inom psykiatrin v 19-21 och det längtar jag verkligen till, jag kom dit jag verkligen ville också.

Alex har varit hemma hela veckan för han har ont i halsen:-( Vi var till läkaren igår och han lämnade ett halsprov men det visade ingenting. Men han är svullen och prickig i halsen men det är bara att vänta ut. Oscar kom igår och senare på kvällen så spydde han igen...åååhhh börjar bli lite mycket nu, stackarn. Det är lite jobbigt också för jag blir så nojig, jag går ju och "är magsjuk" en hel vecka efteråt innan man vågar lita på att man klarat sig.

Håkan kom hem i från norge redan i onsdags, det är mycket strul där nu, han åkte hem i tron om att det inte skulle bli nåt mer sen nån timme senare så ringer arbetsgivaren och säger att det finns jobb from måndag, väldiga känslokast innebär detta och det är riktigt prövande....Nån som har ett jobb till Håkan???

Jag ska antagligen börja vicka som p assistent igen, måste vidga mig för kommunen kan rent ut sagt dra åt h-vete.

Nu ska jag läsa om vård i livets slutskede samt psykiatri...upplyftande? Jo vars....;-)

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag har Medicinsk grundkurs också men den kanske är för gammal och sliten. Du kan ju titta på den när du hämtar den andra.

2009-02-14 @ 10:39:23
Postat av: Linda Ö

Yepp..jag tror att jag har kvar de flesta böckerna..bara att komma och botanisera

kram

2009-02-15 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0