title>Carina-snurrig som få. -

Sjukdomar....

I helgen så vart Oscar sjuk igen, kraken har varit mycket sjuk nu. Först förkyld sen öroninflammation och nu magsjukan. Vi andra klarade oss faktiskt, kan bero på min fobi. Vart han än varit så har jag smygit efter med handsprit och klorin:-) Hela huset luktade badhus.

Jag lämnade in psykologin i fredags och det kändes verkligen befriande. Nu kör jag igång med psykiatrin direkt, har inte hittat någon bok än men ska kolla biblioteket idag, de brukar vara utlånade så jag får hoppas på det bästa.

Alex är hemma idag för han har ont i halsen, men är pigg för övrigt. Vi ska åka till stan sen och ta en fika med Linda som jag inte träffat på...jaa....herregud, flera år faktiskt, jösses!

Håkan åkte till Norge igår igen och kom ungefär halvvägs när den nyköpta bilen gick sönder, han var inte lycklig kan jag säga. Börjar bli lite orolig för honom, han har gått på alldeles för många smällar nu utan att hinna hämta sig, det kan inte vara bra.

Vi firade min far igår som fyllde 60 år. GRATTIS PAPPA!  Han fick en digital fotoram där jag hade satt in ett minneskort med bilder på barnen. Han blev glad. Himmel vad folk det var där. Tror det var 40-50 pers samtidigt hos dom och så stort har dom inte.

Ja ja, nu ska jag hjälpa Alex med en bana i Nicke Nyfiken...

Ha en underbar dag i snödrivorna.

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Du jag har ju kvar mina gamla böcker det kanske är lite uråldriga men du kan ju kolla? kram

2009-02-10 @ 17:17:50
Postat av: Ingela

Har ni inte haft tillräckligt med motgångar nu. Jag har en psykiatribok om du vill låna. Från när jag gick utbildningen. Bonniers förlag. Hör av dig isåfall. Kram Ingela

2009-02-10 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0