title>Carina-snurrig som få. -

Nu är den gjord.

Operationen. Operationen med stort O. Den har symboliserat så mycket, mina känslor för pappa och för Ingela. Ingela, jag tycker om dig så mycket, du är innerligt god. Kom alltid ihåg att det är okej att falla, för vi är många som fångar dig. Sen är man starkare igen. Pappa har hela tiden varit stark och positiv. Han har försäkrat mig om att han är på riktigt lugn inför ingreppet. Jag kan inget annat göra än att lita på han, och det är inga problem, men även du ska veta att det är okej att falla.

Natten innan operationen fick jag och Håkan våra livs värsta magsjuka. Spydde säkert 4 ggr i timmen i 11 timmar och 39,7 i feber. På Håkan hängde det i några timmar längre. Såhär i efter hand är jag tacksam för den magsjukan för jag tror natten hade varit värre i i klart tillstånd och behöva vänta på operationsbesked. Nu var jag liksom lite avtuppad i mellanåt.

Operationen gick bra och de fick bort allt, tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0