title>Carina-snurrig som få. -

Snö snö snö...

När jag tittar ut på morgonen nu och ser att det kommit mera snö än vad som egentligen borde vara möjligt så är det svårare och svårare att trycka undan den här paniken som gnider i bröstet. Egentligen vill jag bara öppna fönstret och vråla rakt ut att JAG VILL INTE HA MER SNÖ NU! NU RÄCKER DET!!!!! Men det gör jag inte, i stället rycker jag på axlarna och tudillurar, "jaha, mer snö...ja det var ju lite synd" Typ så. Men det håller inte så länge till, så om det kommer mer så vet ni i min omnejd vad det är som låter.

Idag är jag och Håkan lediga tillsammans, vi ska ner till stan och ta en kaffe. Blir nog ejes kan jag tänka. Sen blir det till att handla och eventuellt åka till karlstad. PAPPA kommer tillbaka dit från uppsala idag och jag vill så gärna se honom men jag antar att han kommer vara väldigt trött. Baklänges i en ambulans från uppsala kan ju trötta ut vem som helst.

Ha en bra snöig dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag kan skrika tillbaks, fy va snö!

Hoppas allt går bra med din pappa! Håller tummarna Kram

2010-02-19 @ 17:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0