title>Carina-snurrig som få. -

Äh! Jag klarar det här!

Mjo, det var vad jag fick intala mig själv i morse när klockan ringde 05:45. Hasade mig in i duschen och duschade varmt....mycket varmt för att jag skulle känna mig lite mjukare. Men värmen resulterade i att jag blev tröttare *kan inte få allt* Håkan kom upp och höll mig sällskap till frukost och sen körde han mig till jobbet. TACK. Denna dag blir verkligen något att sätta tänderna i. *spännande*

Jag har fitnessyoga att se fram emot på måndag, har ingen aning om vad det är men ska iväg med L för att prova i allafall. Tror att det kan vara bra kombination yoga och kick´n box.

Annars idag är det jobb ända in i sena eftermiddan. Sen ska min lilla pluttinuttsnuttipluttpuss även kallad Alexander hämtas så nu är ordningen återställd en vecka igen!

Ha en alldeles förträfflig helg!

Hang in there!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skön bild kämpa på mammas unge duktigt av dig. kram

2011-01-22 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0